fredag 30 november 2007

Dan före dopparedan

Eller åtminstone dan före marknaden...

Vet att jag lovade att lägga ut bilder efter förra helgens tillverkning men min mamma snodde med sig all smyckena till sitt jobb innan jag hann plocka fram kameran. Det resulterade dock i att mamma fått sålt massvis av smycken och jag fått tillverka för glatta livet hela veckan för att ha så mycket som möjligt till morgondagen!


Här kommer bilder på det jag tillverkat idag i alla fall! Om ni undrar varför bakgrunden hela tiden byts ut så beror det på att jag fortfarande försöker komma på vilken som bäst framhäver smyckenas rätta färger! Tyck gärna till i den frågan...




















Hoppas att vi ses på Dansereds gård imorgon!

Ps. Uppladdningen av bilder krånglar! Lovar att fler bilder kommer upp inom kort!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, vilka tjusiga smycken!

Var köper du bärnstenen? Jag brukar själv handla de flesta av mina pärlor på Myllra.se, men har inte hittat någon bärnsten där. Har du något tips?

Lina Mattsson sa...

Jag har hitintills köpt i stort sett alla mina pärlor på Perlehuset i Göteborg men de har i julveckan lagt ner sin butik. Måste däröfr erkänna att jag är dålig på hemsideadresser med bra pärlutbud... Köper dock mkt annat material på nätet... Tips på sidor:

www.barapyssel.se
www.liannzu.se
www.pagoni.se
www.nenna.se

Kan dock inte svara på om de har bärnsten....

Hoppas du hittar det du söker!

Lina